تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان *follow_box*
روزانه نویسی


1. شیرینی بردم کارگزینی و حکمم رو گرفتم؛ خبر خوب این که از تاریخ دفاع برام حکم زده شده و خبر بهتر این که گفت معوقه هامو بهم میدن :) من پولدار شدم دیگه هیشکی رو نمی شناسم :دی

2. یک امتحان دیگه هم برگزار شد و دو روز دیگه برای امتحانا برم فینیش + اصلاحات مربوط به فرمت طرح رو کامل انجام دادم فقط تو بخش نتیجه گیری ی قسمتش همچین به دلم نمی شینه فکر کردم حالا که تا فردا فرصت دارم این رو هم ی دستی روش بکشم بعد ارسالش کنم

3. پیامک اومده که تاریخ ثبت نام برای مشهد همراه با خانواده تا آخر امشب تمدید شده و هزینه هم در سه قسط از حقوق کسر میشه؛ برم مخ همسرجان رو بزنم بریم مشهد :))

۲۵ دی ۹۷ ، ۱۹:۰۲ ۰ ۳ ۱۲۴

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">