تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان *follow_box*
روزانه نویسی


1. برف داریم چه برفی ^-^ با پسرجان رفتیم تو برف ها قدم زدیم و آدم برفی درست کردیم؛ برفش جون میداد واسه آدم برفی درست کردن و البته که عکس گرفتیم+ دو تا سی دی خریدیم: اژدها وارد می شود و کمدی انسانی

2. کوفته+ دیزی+ دوغ محلی+ شور+ خواب

3. فصل دوم ترجمه رو هم تمام کردم و فصل چهارم طرح پژوهشی رو شروع کردم؛ به امید خدا قصد دارم هفته بعد بیشتر وقتم رو بزارم روی این طرح پژوهشی و جمع و جورش کنم چون مصاحبه هام هم تقریبا تمام شده و میشه تحلیل و جمع بندی کرد.

۱۳ دی ۹۷ ، ۲۱:۰۰ ۳ ۲ ۱۴۳

نظرات (۳)

  • مریــــ ـــــم
    شنبه ۱۵ دی ۹۷ , ۰۸:۲۳
    اره
    پارسال یه ذره بارید
    • author avatar
      نیــ روانا
      ۱۵ دی ۹۷، ۱۲:۱۵
      کلا ی ذره میاد
      ما هم که از اواخر آبان برف داشتیم قبلا الان که 15 دی هست فعلا فقط همین یک بار رو برف رو زمین نشست و کار به آدم برفی و اینا رسید
      خدا هم داره کم کاری میکنه
      فکر کنم اختلاس میکنه میبره اونور آب برفای ما رو :دی
  • مریــــ ـــــم
    جمعه ۱۴ دی ۹۷ , ۱۰:۴۰
    خوشبحالتون
    کاش اینورم یه ذره برف میومد
    • author avatar
      نیــ روانا
      ۱۴ دی ۹۷، ۱۶:۴۲
      ایشالا اونورم میاد
      یادته پارسال برف داشتید؟
      پس ناامید نشو هنوز خیلی از زمستون باقی مونده :)
  • پشمآلِ پشمآلو
    پنجشنبه ۱۳ دی ۹۷ , ۲۱:۱۸
    واااای گفتی کوفته کردی کبابم .. چـــــن وقته نخوردم .. نوش جونتون شه:دی
    • author avatar
      نیــ روانا
      ۱۴ دی ۹۷، ۱۰:۰۷
      بخور بخور
      البته کوفته داریم تا کوفته ها
      من یکی رو میشناسم گوشت مرغ چرخ میکنه اضافه میکنه به مایه که کوفته ها وا نره
      اصلا یک مزه وحشتناکی داره دلت نخواد:دی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">