تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان *follow_box*
روزانه نویسی


1. ی عالمه خوابیدم و کسر خواب جبران کردم

2. ی فصلنامه معتبر تو رشته مون هست که من چند وقتیه جزو داورانشون هستم دیروز و امروز سه تا مقاله برام فرستادند که دو تاشو امروز دیدم و اون یکی چقدررررررر مرتبطه با طرح پژوهشی خودم. امیدوارم خوب نوشته شده باشه و بتونم برای خودمم ازش استفاده کنم :دی

3. هندونه مون خوشمزه و قرمز بود+ کلی میوه + حلوا سیاه و حلوا گردویی سوغاتی + پشمک وانیلی و زعفرانی هدیه محل کار همسرجان

۳۰ آذر ۹۷ ، ۲۱:۱۲ ۱ ۱ ۱۵۶

نظرات (۱)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">