تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان *follow_box*
روزانه نویسی


1. مهاجرت کردم؛ نه به کشوری دیگه نه شهری دیگه و نه حتی به محله ای دیگه. ما معمولیا ته مهاجرتمون اینه که وبلاگمون رو از میهن بلاگ منتقل می کنیم به بیان :دی

وبلاگی رو که توش خاطرات کاری و روزمره می نوشتم آوردم بیان

اینجا


2. این روزها از خودم راضی ام؛ برنامه ریزی می کنم و طبق برنامه پیش میرم. هرچند خییییییییییلی کار دارم ولی همین که هر روز به برنامه مشخص شده میرسم و وقت هدر نمیدم خیلی خوبه


3. فول تکست یک کتاب 2018 رو پیدا کردم برای ترجمه. تو نمایشگاه امسال تو لیست سفارشها مشخصات این کتاب رو نوشته بودم ولی تهش هیچی کتاب برامون نگرفتند به بهانه گرون شدن دلار :/ خیلی خوبه که فایلش رو پیدا کردم البته به لطف یکی از دانشجوها که آدرس یک سایت توپ رو بهم داد برای دانلود کتاب

اونم ایناهاش

۱۹ آذر ۹۷ ، ۲۰:۵۹ ۰ ۱ ۱۴۳

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">