تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان *follow_box*
روزانه نویسی


۱- ی چی میگم نگین سوسک و پاهای بلوری بچه ش :)) خوب؟؟؟

پسرجان من استعداد موسیقی داره واقعا

مثلا امروز از رو ریتم آهنگ و زیر و بمی نت ها تشخیص داده اون نت ناآشنا چی میتونه باشه و مربوط به کدوم فرت و سیم (این نت رو هنوز نخوندن) 

کلی هم امروز سلطان قلبها زده و من کیف کردما

۲- واقعا برنامه ریزی عالیه چون تازه متوجه میشی چقدر کار داری و وقتتو‌ تلف نمیکنی

۳- ترجمه پاورپوینت تکنولوژی تمام شد+ یک سه فصل کنترل کردم+ دو تا چکیده فارسی به انگلیسی ترجمه کردم و ...

۱۸ آذر ۹۷ ، ۲۲:۴۸ ۲ ۱ ۱۳۹

نظرات (۲)

  • پشمآلِ پشمآلو
    دوشنبه ۱۹ آذر ۹۷ , ۰۸:۵۰
    اصن قوربون دس و پای بلوریم باشه عیبی نداره:دی
    ماشالا ماشالا ماشالا 
    ماشالا به هوشش ماشالا
    ماشالا به گوشاش ماشالا
    ماشالا به دسش ماشالا
    ماشالا به سایر اعضا و جوارح ماشالا:دی

    اولا که اسفند دود کن خانومم بچه رو خودت چشم نزنیش از رو علاقه 
    بعدم که حسابی هوای این پسرجان دوس مارو داشته باش با علاقه ادامه بده برسه به جاهای خیلی بالااااااا♥
    • author avatar
      نیــ روانا
      ۱۹ آذر ۹۷، ۱۴:۴۰
      قربون تو بشم مهربون که همیشه کلی انرژی و حس خوب میدی به آدم
      بووووس به روی ماهت

      والا حس میکنم من رسالتمو انجام دادم دیگه خخخ
      کمکش کردم علاقه و استعدادشو بشناسه
      بقیه ش بستگی داره به خودش و پشتکارش
      ایشالا که بچه م عاقله :دی
  • دوست
    يكشنبه ۱۸ آذر ۹۷ , ۲۳:۲۶
    آفرین به پسرت
    وقت کردی بهم سر بزن
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">